התראות על שירותים

קבלו התראות מידיות בכל פעם שהאתר או השרת שלכם לא זמין או מושבת. התראות מידיות אודות שירותי האחסון שלכם באימייל , SMS או בהתראות RSS.
אתם בוחרים תבניות, שליחה למספר אנשי קשר, מאפיינים מתקדמים, היסטוריית ההתראות שלכם והתראות במקרה של הסלמה.

קבלת התראות מיידיות

מערכת ההתראות המידיות של Xhost תשלח לכם התראה ברגע שהאתר שלכם לא זמין או אם זמן התגובה של האתר שלכם חורג מהגדרות ברירת המחדל שלכם. כמו כן, אתם יכולים לקבוע כי המערכת תבדוק שינויי תוכן, או דיווח "המערכת איטית" כאשר זמן התגובה של המערכת הוא מעבר לרמות המתקבלות על הדעת.
מערכת ההתראות המיידיות מאפשרות לכם לקבל שליטה מלאה בביצועי האתר שלכם ולוודא כי המשתמשים באתר שלכם מקבלים את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קבלת התראות בצורה שאתם רוצים

המערכת של Xhost תומכת בסוגים הבאים של התראות בכל פעם שהאתר שלכם יורד:
התראות דוא"ל
טוויטר והתראות
התראות SMS
הזנות RSS

התראות דואר אלקטרוני:

בו ברגע שהאתר שלכם הופך ללא זמין, או כאשר הוא חוזר להיות פעיל מערכת ההתראות שלנו תשלח לכם דוא"ל באופן מיידי.
הודעת הדוא"ל המיידית כוללת: שם האתר, מרווח ניטור, פרטים השבתה, סיבת ההשבתה, זמן תגובה תרשים, תרשים up-time / השבתה ואת הודעת השגיאה המתאימה.
נוסף על כך, ניתן להגיד שליחת דואר אלקטרוני למספר יעדים כדי לעדכן את הגורמים הרלוונטיים כאשר האתר שלכם נפל

שירותי התראה מיידיים

אנחנו מספקים שירותי התראה מידיים כדי שאתם תוכלו להיות מעודכנים בו בעת שתקלה מתרחשת, ולספק מענה איכותי לפני שהיא השפיעה על הביצועים שלכם.
למידע נוסף

לא ניתן להגיב.

המלצות מלקוחות קיימים

אני מאחסן למעלה משנתיים בחברת Xhost וממליץ בחום על שירותי האחסון שלהם!

למה לבחור ב-Xhost

  • אין דמי התקנההקמת כל חבילות האחסון בארץ ובחו"ל, כולל חבילות הריסיילרים, שרתים וירטואליים, מחשוב ענן, ושרתים ייעודיים מתבצעת ללא תשלום דמי התקנה.
  • העברה ללא תשלוםיש לך חשבון אצל חברת אחסון אחרת? אנחנו נעביר אותו לשרתים שלנו ללא תשלום! ההעברה כוללת את כל האתרים וחשבונות הדואר שלך.
  • תעודות SSL במבצעניתן להשיג אצלנו תעודות SSL ברמות אבטחה שונות ובמחירים ללא תחרות, פרטים נוספים תחת שרותים נוספים -> תעודות SSL
  • אפשרות ל-NS פרטימנהל חברת אחסון משלך? אצלנו הלקוחות שלך יגדירו NS של החברה שלך, למשל ns1.my.co.il, ns2.my.co.il ולחזק את המותג שלך.
  • גיבוי נתונים תקופתיכל חשבונות האחסון שמנוהלים אצלנו מגובים באופן קבוע למערכת חיצונית בהתאם לסוג החבילה, רגישות המידע, ובהתאם לדרישת הלקוח.
  • 24x7 תמיכה טכניתאנו מבצעים ניטור קבוע כדי לזהות בעיות בזמן אמת ולצמצם את זמן התגובה, כמו כן אנו ערוכים לטפל בתקלות ולתת שירות בכל שעה.
  • תמיכה ב-Google appsהמערכות שלנו תומכות באופן אינטגרלי בחיבור לשירות הניהול הארגוני של גוגל המאפשר לקבל עד 10 חשבונות דואר ויומן ללא תשלום.
  • סריקת וירוסים בשרתיםאנו מבצעים סריקות תקופתיות בשרתים שלנו כדי לוודא שלא חדר אף וירוס או קוד זדוני לשרת, ומקבלים עדכונים ממערכת הסריקה בזמן אמת.

צור קשר

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

אנחנו מופיעים גם ב: