Unique IP hosting

אחסון אתרים עם כתובת IP ייחודית לקידום SEO ולתעודות SSL.

אנחנו מספקים שירותי אחסון עם כתובת IP ייחודית ללקוחות המעוניינים בכתובת IP ייעודיות לאחסון אתרים SEO וביצירת התאמה לתעודת SSL. אחסון אתרים SEO, קידום אתרים וכתובת IP ייחודיות בניהול על ידי המומחים של Xhost יאפשרו לכם להעלות את החשיפה,את דירוג האתרים שלכם ולהביא תנועת גולשים נרחבת לאתר שלכם. כאן, תוכלו למצוא את חבילת האחסון עם כתובת IP ייחודית לשרתים שיתופיים, המקצועית ביותר, ובמחיר הטוב ביותר!

איך משתמשים בכתובות IP ייחודיות?

כתובות IP ייחודיות הוא מונח שהפך לנפוץ, בצד רב, הן בקרב מקדמי אתרים והן בקרב חברות האחסון השונות. כתובות IP ייחודיות יאפשרו לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל של תכנית הקידום שלכם וחבילת האחסון של האתרים שלכם. – קידום אתרים SEO – התאמה כתובת אתר ייחודית לאתר שלכם, בהתאמה לקהל יעד, מדינה, וקידום האתר שלכם. – התאמה של תעודת הצפנה של SSL – כאשר מעוניינים להשתמש בתעודת SSL בסביבת שרתים שהינה מרובת כתובת IP, כמו באחסון שיתופי. – מגדילה את האמינות של האתר אל מול מנועי החיפוש השונים, ואל מול גוגל בפרט. – מנועי החיפוש “מעריכים” טוב יותר אתרים המאוחסנים בכתובת IP ייעודיות. – כתובת ה IP של האתר הינה אחד המרכיבים הנכללים בדירוג האתר שלכם. – כתובת ה IP ייחודית משפיע על מיקום האתר במנועי החיפוש.

למה לבחור באחסון עם כתובת IP ייחודית ב Xhost?

קידום האתרים הוא תחום שהתפתח רבות והשפעותיו ניכרות גם בחבילות האחסון השונות שחברות האחסון מציעות ללקוחותיהם. אנחנו ב XHost, התבססנו על הניסיון שלנו בניהול , קידום ואחסון מגוון רחב של אתרים שונים באינטרנט לבניית חבילת אחסון עם כתובת IP ייחודית. – אחסון אתרים בכתובות IP ייחודיות, וניהול רשת אתרים מקצועי על ידי מומחי Xhost. – התאמה של חבילת האחסון וכתובות IP ייחודיות למיקום, קהל יעד ולצרכים של האתרים שלכם. – בניית מערך קישורים איכותיים לאתרים שלכם, בשיתוף האתרים שלכם בלבד, או בשילוב רשתות אתרים איכותיות. – מענה איכותי ומקצועי לכל שאלה, ולכל בעיה מצוות המומחים של Xhost. [fancy_toggle_content heading=”כתובות IP ייחודיות לאחסון SEO לקידום אתרים”] כתובת IP ייחודית תספק לאתר שלכם יתרון בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש. אחסון SEO מאפשר קישור בין שם הדומיין לכתובת IP ייחודית באופן בו שמבחינת מנועי החיפוש, האתר שלכם מאוחסן על שרת נפרד. דירוג האתר שלכם במנוע החיפוש מבוצע על ידי חישוב גורמים רבים. אחד הגורמים המרכזיים לדירוג האתר הוא מספר הקישורים הנכנסים שיש לאתר שלכם, כלומר, כמה אתרים מכווינים תנועת גולשים לאתר שלכם. לכן, בחבילת האחסון לקידום אתרים אנחנו מבצעים באמצעות כתובות IP ייחודיות, בנייה של מערך קישורים איכותיים נכנסים לאתר שלכם. העובדה כי כל אתר הוא בעל כתובת IP ייחודית הופך את מערך האתרים שאנחנו בונים לטבעיים ואיכותיים יותר, גם במקרה בו הוא בבעלות שלכם, מאוחסן על אותו שרת, או מקושר לאתרים אחרים שבבעלותכם.

איך זה מבוצע?

ישנן שתי אפשרויות עיקריות לחבילת אחסון SEO עם כתובות IP ייחודיות:

כתובת IP מרובות

כתובות IP שונות לכל אחד מהאתרים שלכם.

כתובות IP מרובות C class

כתובת IP בנויה בצורה 80.324.132.101 כאשר מבחינת רמות היא נראת כך : A.B.C.D כאשר אתם מבצעים רכישה של כתובת IP ייחודית , אתם מקבלים כתובת IP עם מספר שונה עבור רמת C , כלומר C Class. כתובת IP עם C Class שונה, מזוהות על ידי מנועי החיפוש ככתובות לא מקושרות,לא תלויות ולא מושפעות האחת מהשנייה.

בניית מערך קישורים

בקידום אתרים מבצעים בנייה של קישורים לאתר. באמצעות חבילת אחסון SEO לקידום אתרים אתם יכולים לבנות מערך קישורים איכותיים מאוד בקלות. מערך קישורים זה, או רשת האתרים שלכם יכולה להיות רק עבור האתרים שלכם, או בשילוב עם רשתות אחרות לתת לכם יתרון משמעותי בקידום האתרים שלכם ברשת האינטרנט. כתובות ה IP הייחודיות גורמות למנועי החיפוש לראות את האתרים שלכם כאתרים נפרדים, ולא מקושרים, מאזורים שונים, עם שמות דומיינים שונים. בדיוק עקב סיבה זאת, רשת האתרים שלכם תהיה משמעותית הרבה יותר, ובעלת משקל רב יותר בדירוג האתרים שלכם במנועי החיפוש. [/fancy_toggle_content] [fancy_toggle_content heading=”כתובת IP ייחודית לתעודת הצפנת SSL”] משתמש ברשת האינטרנט גולש באמצעות דפדפנים. לפני שהגולש מגיע לאתר מסויים הוא מעביר באמצעות הדפדפן את הבקשה לגישה לאתר לשרת בו מאוחסן האתר. האתר המסויים אליו רוצה להגיע המשתמש הוא רק אחד מיני רבים שמאוחסנים באותו השרת בדרך כלל, ולכן יש תהליך של בחירת האתר המסויים. כתובת ה IP הייחודית נכנסת לשימוש במהלך השלבים הללו- השלבים שקודמים לגישה לאתר עצמו. כדי להבטיח את קיום האבטחה של תעודת הצפנת ה SSL , יש לעשות העברה של תעודת האבטחה, לאחר התאמה של כתובת IP של השרת לתעודה ההצפנה. מכיוון שלא ניתן לקשר יותר מתעודה הצפנה אחת לכתובת IP בסביבה בה השרת הינו שרת שיתופי, ומכיל מספר אתרים, שונים ישנו צורך ברור לכתובת IP ייחודית. [/fancy_toggle_content]

למה לאחסן עם IP ייחודי דווקא ב Xhost?

אנחנו ב Xhost מספקים שירותי אחסון מתקדמים למגוון אתרים. הניסיון הרב שצברנו בקידום, ניהול, ואחסון אתרים מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו את שירותי האחסון הטובים והמתאימים ביותר לבניית רשת אתרים איכותית, ולקידום האתרים שלכם במנועי החיפוש. אם יש לכם שאלות נוספות בנושא חבילת אחסון עם כתובות IP ייחודיות, אתם מוזמנים לפנות לנציג של Xhost בטלפון: 072-2509393 או באמצעות טופס יצירת קשר [button size=”small” color=”#3B8ED4″ Link=”https://www.xhost.co.il/?page_id=800″] טופס יצירת קשר [/button] [divider_top]

המלצות מלקוחות קיימים

I store more than two years in Xhost and strongly recommend their storage services!

למה לבחור ב-Xhost

  • אין דמי התקנההקמת כל חבילות האחסון בארץ ובחו"ל, כולל חבילות הריסיילרים, שרתים וירטואליים, מחשוב ענן, ושרתים ייעודיים מתבצעת ללא תשלום דמי התקנה.
  • העברה ללא תשלוםיש לך חשבון אצל חברת אחסון אחרת? אנחנו נעביר אותו לשרתים שלנו ללא תשלום! ההעברה כוללת את כל האתרים וחשבונות הדואר שלך.
  • תעודות SSL במבצעניתן להשיג אצלנו תעודות SSL ברמות אבטחה שונות ובמחירים ללא תחרות, פרטים נוספים תחת שרותים נוספים -> תעודות SSL
  • אפשרות ל-NS פרטימנהל חברת אחסון משלך? אצלנו הלקוחות שלך יגדירו NS של החברה שלך, למשל ns1.my.co.il, ns2.my.co.il ולחזק את המותג שלך.
  • גיבוי נתונים תקופתיכל חשבונות האחסון שמנוהלים אצלנו מגובים באופן קבוע למערכת חיצונית בהתאם לסוג החבילה, רגישות המידע, ובהתאם לדרישת הלקוח.
  • 24x7 תמיכה טכניתאנו מבצעים ניטור קבוע כדי לזהות בעיות בזמן אמת ולצמצם את זמן התגובה, כמו כן אנו ערוכים לטפל בתקלות ולתת שירות בכל שעה.
  • תמיכה ב-Google appsהמערכות שלנו תומכות באופן אינטגרלי בחיבור לשירות הניהול הארגוני של גוגל המאפשר לקבל עד 10 חשבונות דואר ויומן ללא תשלום.
  • סריקת וירוסים בשרתיםאנו מבצעים סריקות תקופתיות בשרתים שלנו כדי לוודא שלא חדר אף וירוס או קוד זדוני לשרת, ומקבלים עדכונים ממערכת הסריקה בזמן אמת.

Contact Us

We are also on: