free hosting

חבילות האחסון החינמיות או חבילות האחסון “ללא תשלום” נפוצות מאוד בעיקר בעולם, אך יש חברות שמציעות שירותי אחסון אלה גם בארץ. אנחנו כישראלים יודעים היטב כי אין שום דבר בחינם, ובדיוק בגלל זה אני אעמוד על הסיבות למה אחסון “ללא תשלום” הוא לאמיתו של דבר “אחסון עם תשלום בשלב מאוחר יותר”… ולמה ההשפעות על העסק שלכם יכולות להיות באמת הרסניות.

חלוקה בסיסית של חבילות אחסוןחבילות האחסון הבסיסיות הן חבילות האחסון הפשוטות ביותר:

  • חבילות האחסון ללא תשלום
  • חבילות האחסון בשרתים שיתופיים.

חבילות אלה הן חבילות האחסון אשר יתאימו לרוב בעלי האתרים מבחינת מענה לצרכי האחסון, ובמחירים הנמוכים ביותר, ולכן נמצאות בשימוש הנפוץ ביותר. אז, למה בעצם לא לבחור בחבילת האחסון החינמית?

חבילות האחסון ללא תשלום או חבילות אחסון “חינמיות”

הדבר החשבון ביותר שיש לדעת על חבילות אחסון ללא תשלום, הוא שיש סיבה לכך!
כתבתי את זה פעם, אבל אכתוב את זה שוב: אין דברים בחינם!
חברות וספקיות אחסון אשר מציעות חבילות אחסון ללא תשלום חייבות להחזיר את העלויות על השרתים, שטחי האחסון, חשמל, צוות תחזוקה, עלויות רבות נוספות וכמובן להרוויח על חשבון הלקוחות שלהם. לכן, אחסון חינמי בדרך כלל יכלול “גיבוי” מבחינת חברת האחסון שמציעה לכם שירות זה, “גיבוי” זה יאפשר לחברת האחסון להרוויח על חשבונכם.

למה לא לבחור באחסון חינמי:

  • פרסומות – באנרים, חלונות קופצים ופרסומות בכל מקום
    אני לא חושב שיש משהו מעצבן יותר, ולא מקצועי כמו הצפה בפרסומות ובחלונות קופצים מעצבנים שלא מאפשרים גלישה באתר. רוב חברות האחסון שמציאות שירותי אחסון ללא תשלום ידרשו מכם אישור לפרסם מודעות תוכן באתר שלכם. מכיוון שבדרך כלל זה מקור ההכנה המרכזי של חברות / חבילות אחסון אלה, המודעות יהיו בכל מקום שאתם רק לא רוצים לחלום עליו!

 

  • רווח מפרסום?
    חשבתם להרוויח קצת ממודעות פרסום באתר? אתם יכולים לשכוח מכך!
    באתר יש מקום רק לאחד שיוכל להרוויח מפרסום. כאשר אתם בוחרים באחסון ללא תשלום, מי שמרוויח משטחי הפרסום באתר הוא ספק האחסון שלכם, ולא אתם!

 

  • שם הדומיין
    כאשר אתם בוחרים בחרה שמציעה לכם אחסון ללא תשלום הדבר מתבצע על חשבון שם הדומיין של הספקית. ואתם בעצם מקבלים תת דומיין של הספקית.
    חלק ניכר משירותי האחסון ללא תשלום, במיוחד אם לא מבוצע רישום דומיין משלכם (עבורו אתם בטוח תהיו חייבים לשלם) . משמעות הדבר היא לא באמת יש לכם בעלות על האתר או התוכן המופיע בו. לא רק שהאתר שלכם יוצג ברשת כאתר לא מקצועי, הסיכוי שגולש יגיע פעם אחת לאתר הוא נמוך מאוד, והסיכוי שאותו הגולש גם יחזור לאתר הוא בכלל אפסי.

 

  • הגבלת תוכן
    נוסף ובעיקר בגלל שהתוכן של האתר הוא בעצם התוכן של הספקית שלכם, אתם לעיתים תוגבלו בתוכן שתוכלו להציג באתר. (אל תשכחו כי תת דומיין כאתר משמעו כי האתר בעצם שלהם)

 

  • שירות לקוחות
    יש שם מישהו?
    במקרה הראשון של בעיה או תקלה, אתם תצטרכו להסתמך על תכנים באתר הספק שלכם כמו עמוד שאלות ותשובות, או עמוד תוכן כשלהו. בדרך כלל חברות האחסון החינמיות לא ישקיעו את המשאבים כדי לספק שירות ללקוחות האחסון החינמיים שלהם.

 

  • חוסר אמינות ואבטחה לקויה
    כאשר בוחרים ספק אחסון יש לבדוק את הרכיבים והמערכות עליהן השירות שלכם מבוסס. מיותר לציין כי באחסון ללא תשלום אתם יכולים לשכוח ממערכות או שירותים מתקדמים ובטוח שלא להבטחה של זמינות שרת. נוסף על כך, מכיוון שהעלויות של צוות אבטחה ותחזוקה של אחסון אתרים לא חינמיות, שירות האבטחה יהיה דל מאוד, אם קיים בכלל. ולכן יהיה עליכם לשכוח מנושא שימוש אשראי באתרים שלכם.

 

  • ספאם
    יש חברות אחסון שמרוויחות כסף על ידי מכירה לחברות צד שלישי, של הפרטים כמו תיבות הדואר של לקוחות האחסון שלהם, או פרטי יצירת קשר.

שירות אחסון ללא תשלום יכול לעלות ביוקר, ולהיות לא שימושי לחלוטין. עלויות האחסון החודשי בחבילות האחסון הבסיסיות גם ככה מאוד נמוכות, בכלל ובפרט בהתחשב בעלויות של ניהול עסק.
חשוב לא פחות, עבור שירות ואיכות צריך לשלם, לא מדבור על מאות שקלים, אבל צריך לשלם. תמורת התשלום תקבלו חבילת אחסון איכותית, שתתאים לעסק ולאתר שלכם , זמינות אתר ושירותי תמיכה מקצועיים.

לא ניתן להגיב.

המלצות מלקוחות קיימים

I store more than two years in Xhost and strongly recommend their storage services!

למה לבחור ב-Xhost

  • אין דמי התקנההקמת כל חבילות האחסון בארץ ובחו"ל, כולל חבילות הריסיילרים, שרתים וירטואליים, מחשוב ענן, ושרתים ייעודיים מתבצעת ללא תשלום דמי התקנה.
  • העברה ללא תשלוםיש לך חשבון אצל חברת אחסון אחרת? אנחנו נעביר אותו לשרתים שלנו ללא תשלום! ההעברה כוללת את כל האתרים וחשבונות הדואר שלך.
  • תעודות SSL במבצעניתן להשיג אצלנו תעודות SSL ברמות אבטחה שונות ובמחירים ללא תחרות, פרטים נוספים תחת שרותים נוספים -> תעודות SSL
  • אפשרות ל-NS פרטימנהל חברת אחסון משלך? אצלנו הלקוחות שלך יגדירו NS של החברה שלך, למשל ns1.my.co.il, ns2.my.co.il ולחזק את המותג שלך.
  • גיבוי נתונים תקופתיכל חשבונות האחסון שמנוהלים אצלנו מגובים באופן קבוע למערכת חיצונית בהתאם לסוג החבילה, רגישות המידע, ובהתאם לדרישת הלקוח.
  • 24x7 תמיכה טכניתאנו מבצעים ניטור קבוע כדי לזהות בעיות בזמן אמת ולצמצם את זמן התגובה, כמו כן אנו ערוכים לטפל בתקלות ולתת שירות בכל שעה.
  • תמיכה ב-Google appsהמערכות שלנו תומכות באופן אינטגרלי בחיבור לשירות הניהול הארגוני של גוגל המאפשר לקבל עד 10 חשבונות דואר ויומן ללא תשלום.
  • סריקת וירוסים בשרתיםאנו מבצעים סריקות תקופתיות בשרתים שלנו כדי לוודא שלא חדר אף וירוס או קוד זדוני לשרת, ומקבלים עדכונים ממערכת הסריקה בזמן אמת.

Contact Us

We are also on: