סוגי חבילות אחסון

כיום, יש מגוון רחב של חבילות אחסון שונות, ומגוון עוד יותר רחב של ספקיות אחסון אשר מציעות שרותי אחסון. על מנת שאתם תוכלו לבחור בחבילת האחסון המתאימה ביותר לצרכים של האתרים שלכם, עליכם להכיר את ההבדלים בין סוגי חבילות האחסון השונות.

חלוקה בסיסית של חבילות אחסון

על מנת להסביר את ההבדלים בין סוגי חבילות האחסון השונות, ניתן לחלק את חבילות אחסון האתרים לשלוש רמות: חבילות אחסון בסיסיות, חבילות אחסון מתקדמות, חבילות אחסון מתקדמות מאוד.

חבילות האחסון הבסיסיות

חבילות האחסון הבסיסיות הן אומנם חבילות האחסון הפשוטות ביותר, אך הן גם חבילות האחסון אשר מתאימות לרוב בעלי האתרים מבחינת מענה לצרכי האחסון, ובמחירים הנמוכים ביותר, ולכן נמצאות בשימוש הנפוץ ביותר. בחבילות אחסון אלה נכללות חבילות האחסון ללא תשלום, וחבילות האחסון בשרתים שיתופיים.

חבילות האחסון המתקדמות

חבילות האחסון המתקדמות הן חבילות אחסון אשר מתאימות לחברות או עסקים אשר זקוקים למאפייני אחסון מתקדמים מבחינת ביצועי, יכולות, ואפשרויות מגוונות יותר.
בעלי אתרי מסחר אלקטרוניים בעלי נפח תנועה גבוה, או חברות אשר זקוקות להתאמה של חבילות אחסון לצרכים ייחודיים, יבחרו בדרך כלל בחבילות האחסון המתקדמות. סוג חבילות אחסון אתרים אלה כולל שירותי אחסון בשרתים וירטואליים, ולעתים יכלול גם שירותי אחסון בשרים ייעודיים.

חבילות האחסון המתקדמות ביותר

חבילות האחסון המתקדמות ביותר מתאימות לבעלי אתרים או עסקים אשר זקוקים למאפיינים הטובים ביותר של אחסון אתרים: הביצועים הטובים ביותר, היכולות המתקדמות ביותר, ומאפיינים כמו שירותי אבטחה מתקדמים. הייחודיות של חבילות אלה, הן התאמה בלאה של שרת ייעודי לצרכים של הלקוח. לעתים, מדובר אף בהתאמה של רשת שלמה של שרתים עבור צורכי חברה אחת בתצורה של וירטואליזציה או מחשוב ענן.

חבילות אחסון האתרים

כעת, לאחר הסקירה והחלוקה הכללית של סוגי חבילות האחסון, צריך להיות לכם כיוון והבנה איזה מחבילות האחסון יכולה להתאים לצרכים של האתר או העסק שלכם.
ריכזתי עבורכם את הסוגים של חבילות האחסון השונות, על מנת שתוכלו ללמוד על ההבדלים והמאפיינים הייחודיים של כל חבילת אחסון:

חבילות האחסון ללא תשלום או חבילות אחסון "חינמיות"

הדבר החשבון ביותר שיש לדעת על חבילות אחסון ללא תשלום, הוא שיש סיבה לכך!
באינטרנט כמו בעולם הלא מקוון, אין דברים בחינם. חברות וספקיות אחסון אשר מציעות חבילות אחסון ללא תשלום חייבות להחזיר עלויות ולהרוויח על חשבון הלקוחות שלהם. לכן, אחסון חינמי בדרך כלל יהיה מלווה בהתאמות של דפי האתרים שלכם, או בהוספה של באנרים ופרסומות לאתר שלכם – באנרים, חלונות קופצים, שורות טקסט ועוד מגוון רחב מאוד של כלי פרסום שיעצבנו מאוד את הגולשים, ויפגעו בצורה ניכרת באיכות האתר שלכם.

חבילת אחסון אתרים בשרת שיתופי

חבילת האחסון בשרת שיתופי היא חבילת האחסון הנבחרת על ידי רוב בעלי האתרים, ועל כן אני קורא לה חבילת האחסון "ברירת מחדל". חבילת האחסון בשרת שיתופי היא הנפוצה ביותר. רוב האתרים באינטרנט הם אתרים שזקוקים למאפיינים בסיסיים של אחסון אתרים, ומכיוון שאחסון על גבי שרת שיתופי עונה באופן מלא על הצרכים הללו, והוא הזול ביותר, הוא גם הבחירה של רוב בעלי האתרים.
באחסון זה, מספר אתרים מאוחסנים על גבי אותו שרת ומנצלים את אותם משאבי שרת: מעבד, זיכרון, וכו'…

אחסון בשרת וירטואלי – VPS.

אחסון אתרים בשרת וירטואלי מתאים למעוניינים לקבל שירותי אחסון איכותיים יותר, ובעלי מאפיינים מתקדמים יותר מאשר בשרת שיתופי, אך לא בעלויות של שרתים ייעודיים. שרת מיני ייעודי, או וירטואלי הוא שרת שמחולק באמצעות תוכנה למספר שרתים וירטואליים, כאשר כל שרת וירטואלי מתפקד באופן בלתי תלוי בשאר השרתים. לכן, ברמת העיקרון כל לקוח מקבל שרת ייעודי, בעל מעבד, זיכרון ומערכת הפעלה משלו במחיר נמוך הרבה יותר מאשר מחירו של שרת ייעודי.

אחסון בשרת ייעודי – Dedicated Server

לקוח שבוחר באחסון אתרים בשרת ייעודי, כל לקוח אחסון שרת ייעודי מקבל שרת אחסון בהתאמה מלאה לצרכים של האתר או האתרים שלו, וכמובן, השרת וכלל המשאבים של השרת מוקצים אך ורק ללקוח. חבילת האחסון בשרת ייעודי היא החבילה בעלת המאפיינים המתקדמים ביותר, אבטחה מידע, גיבויים, עדכוני מערכות, התאמה מלאה של מערכות הפעלה, תמיכה טכנית מקצועית ועוד מגוון כלים איכותיים שיאפשרו לכם להביא את האתרים שלכם למקומות שתמיד רציתם.

וירטואליזציה – Clustering

אחסון במספר רב של שרתים, אשר מתפקדים כיחידה אחת, ובאמצעות רשת משותפת יוצרים שיתוף פעולה ושיתוף משאבים על מנת לספק את שירותי האחסון המתקדמים ביותר והאיכותיים ביותר.

אנחנו ב Xhost באמת מאמינים כי אין אתר או עסק שהם בעלי אותם הצרכים, ולכן אנחנו מכירים היטב את הצורך בהתאמת שירותי אחסון לכל לקוח באופן ייעודי.
אתם יכולים לבחור ממגוון רחב של חבילות אחסון, את חבילת האחסון שהכי מתאימה לכם, ואם לא תמצאו כזאת, אנחנו נבנה אחד במיוחד בשבילכם!

לא ניתן להגיב.

המלצות מלקוחות קיימים

אני מאחסן למעלה משנתיים בחברת Xhost וממליץ בחום על שירותי האחסון שלהם!

למה לבחור ב-Xhost

  • אין דמי התקנההקמת כל חבילות האחסון בארץ ובחו"ל, כולל חבילות הריסיילרים, שרתים וירטואליים, מחשוב ענן, ושרתים ייעודיים מתבצעת ללא תשלום דמי התקנה.
  • העברה ללא תשלוםיש לך חשבון אצל חברת אחסון אחרת? אנחנו נעביר אותו לשרתים שלנו ללא תשלום! ההעברה כוללת את כל האתרים וחשבונות הדואר שלך.
  • תעודות SSL במבצעניתן להשיג אצלנו תעודות SSL ברמות אבטחה שונות ובמחירים ללא תחרות, פרטים נוספים תחת שרותים נוספים -> תעודות SSL
  • אפשרות ל-NS פרטימנהל חברת אחסון משלך? אצלנו הלקוחות שלך יגדירו NS של החברה שלך, למשל ns1.my.co.il, ns2.my.co.il ולחזק את המותג שלך.
  • גיבוי נתונים תקופתיכל חשבונות האחסון שמנוהלים אצלנו מגובים באופן קבוע למערכת חיצונית בהתאם לסוג החבילה, רגישות המידע, ובהתאם לדרישת הלקוח.
  • 24x7 תמיכה טכניתאנו מבצעים ניטור קבוע כדי לזהות בעיות בזמן אמת ולצמצם את זמן התגובה, כמו כן אנו ערוכים לטפל בתקלות ולתת שירות בכל שעה.
  • תמיכה ב-Google appsהמערכות שלנו תומכות באופן אינטגרלי בחיבור לשירות הניהול הארגוני של גוגל המאפשר לקבל עד 10 חשבונות דואר ויומן ללא תשלום.
  • סריקת וירוסים בשרתיםאנו מבצעים סריקות תקופתיות בשרתים שלנו כדי לוודא שלא חדר אף וירוס או קוד זדוני לשרת, ומקבלים עדכונים ממערכת הסריקה בזמן אמת.

צור קשר

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

אנחנו מופיעים גם ב: