מהם שרותי אחסון אתרים?

שירותי אחסון אתרים הם שירותי אחסון ואירוח אתרים עבור בעלי אתרים, חברות, או כל לקוח בעל צורך להעלת תוכן לרשת פרטית או לרשת האינטרנט. את שירותי האחסון מספקות חברות אינטרנט, ספקיות אחסון או חברות אחסון.
שירותי האחסון כוללים אירוח של תכנים אלקטרוניים. תוכן זה כולל מגוון רחב של סוגי תכנים: דפי אינטרנט , בתצורה של קוד, וקבצים שונים: תמונות, מידע, וידיאו, מוזיקה, מדיה שונה או כל תוכן אחר שהלקוח רוצה לאחסן.כל תוכן שמאוחסן על גבי שרתים של ספק האחסון צריך להיות נגיש למשתמשים המורשים של אותו השרת.
רוב לקוחות האחסון, הם לקוחות פרטיים אשר מעוניינים לאחסן את האתר שלכם במטרה לאפשר למשתמשים מרחבי העולם להיחשף לתוכן שלהם מעוניינים לשתף ברשת האינטרנט.

מדוע אנחנו בונים אתרי אינטרנט ולמה צריך שירותי אחסון?
  • ישנן שתי סיבות עיקריות, בלתי נפרדות, לבניית אתרי אינטרנט:
  • חשיפה למגוון רחב של משתמשים בעולם כולו.
    כסף.

שירותי אחסון לאתרי אינטרנט הם שירותים המאפשרים למשתמשים מרחבי העולם בדיוק את הצורך בבניית האתרים. המשתמשמים יכולים לפרסם את האתר שהם בנו, את התכנים, הדעות, המוצרים וכל דבר שברצונו של אדם לשתף עם העולם. השירות מתאים לאנשים פרטיים ועסקים כאחד ומיועד לסייע להם לשווק את עצמם דרך אתרי אינטרנט באמצעות רשת האינטרנט הכלל העולמית. חברות אחסון מספקות מקום – נפח דיסק קשיח , רוחב פס – תעבורה ומשאבים נוספים בסוגים שונים של שרתים בבעלות מלאה של הלקוח או על ידי השכרה של משאבים לשימוש של הלקוחות שלהם.
נוסף על כך, חברות האחסון דואגות לקישוריות, בדרך כלל באזור מידע.

סוגי שירותי אחסון

יש כיום מגוון רחב של שרותי אחסון כאשר ההיקף, האפשרויות, המאפיינים וטיב השירות משתנה מאוד, והינו תלוי חברת אחסון.
סוגי שירותי האחסון מתחילים בשירותי אחסון בסיסיים ביותר, אשר מתאימים לאחסון של אתרי תדמית מקוונים או אחסון מידע בקנה מידה קטן, ועד לשירותי אחסון מתקדמים בשרתים ייעודיים ובשיטת מחשוב ענן המתאים לחברות ועסקים בעלי אתרים רבים, או צרכים ייחודיים.

מה שירותי האחסון מאפשרים לכם?
  • העלאת קבצים לשטח האחסון שלכם, או לשרת הייעודי שלכם – מכיוון שהשימוש העיקרי של שירותי אחסון הוא העלאה ומתן נגישות למידע, העלאת קבצים היא הכלי הבסיסי ביותר שיש לשירותי האחסון להציע. כדי לעדכן, לערוך, או להעלות תוכן לאתר שמאוחסן בשרת ניתן להשתמש בפרוטוקול העברת קבצים ( file transfer protocol -ftp ). הקבצים בדרך כלל מועברים לשרת כפי שהם, וללא שנוי, או לאחר עיבוד מסוים.
  • ממשקי הניהול – ממשקי הניהול מאפשרים ללקוחות האחסון להתחבר ולבצע שינויים בהגדרות: תיבות דואר, בסיסי נתונים, הגדרות DNS מתקדמות ועוד – באמצעות ממשק ניהול אחד מבוסס WEB. ממשקי הניהול הנפוצים ביותר כיום הם DirectAdmin, Plesk, Cpanel. ישנן חברות אחסון אשר מציעות שירות זה בחינם למשתמשים שלהם.
  • תמיכה במערכות – שרתי האחסון תומכים בדרך כלל ברכיבים שונים, וניתן לבצע התאמה של שירות האחסון לרכיבים שאתם זקוקים להם: PHP, Java, Ruby on Rails, ColdFusion, ו ASP.NET .האפשרויות הללו מאפשרות ללקוח לכתוב או להתקין אפליקציות כגון פורומים, וניהול מידע, ומערכות מסחר אלקטרוני.
  • שירותי דיוור – חברת האחסון יכולה לספק ממשק ניהול או כלי עזר לתפעול שרת האתר לשם התקנה של תוכנות או שירותים כלליים כמו דוא”ל.
    האחסון מתבצע על בסיס שרתי אחסון אתרים של Microsoft Server או שרתים מבוססי לינוקס
    שירותי אחסון בהתאמה לצרכים ייחודיים – ישנם ספקי שירות המתמחים בתוכנות מסוימות או בשירותים מסוימים- כמו מסחר אלקטרוני, שרתים לבסיסי נתונים, מידע ארגוני (Exchange) ועוד…
  • זמינות שרת ואמינות מערכות -זמינות המערכת או השרת היא אחוז הזמן שבו השרת פעיל וזמין ברשת האינטרנט. ספקים רבים מכריזים כי הם מכוונים לפחות לאחוז של 99.9% זמן פעולה של השרת ללא נפילות, כלומר, השרת לא זמין רק כ- 45 דקות בחודש או פחות מכך! חשוב להין כי ישנם טיפולים בשרתים ביניהם איתחולים או תחזוקה מתוכננת ( ולא מתוכננת ). הטיפולים הללו הם חלק בלתי נפרד מנושא האחסון וזמנים אלה לעיתים נחשבים כחלק מההבטחה לזמן פעולת השרת ללא השבתה.

אין אתר או עסק שהם בעלי אותם הצרכים, ולכן חשוב להבין כי ישנו צורך בהתאמת שירותי אחסון לכל לקוח באופן ייעודי. בחירה ממגוון רחב של חבילות אחסון יאפשר לכם לקבל את הכלים המתאימים ביותר לצרכים של האתר שלכם. בעזרת התאמה של חבילת אחסון על ידי המומחים של Xhost תוכלו למצות את המרב מהאתר שלכם ומחבילת האחסון שלכם.

לא ניתן להגיב.

המלצות מלקוחות קיימים

I store more than two years in Xhost and strongly recommend their storage services!

למה לבחור ב-Xhost

  • אין דמי התקנההקמת כל חבילות האחסון בארץ ובחו"ל, כולל חבילות הריסיילרים, שרתים וירטואליים, מחשוב ענן, ושרתים ייעודיים מתבצעת ללא תשלום דמי התקנה.
  • העברה ללא תשלוםיש לך חשבון אצל חברת אחסון אחרת? אנחנו נעביר אותו לשרתים שלנו ללא תשלום! ההעברה כוללת את כל האתרים וחשבונות הדואר שלך.
  • תעודות SSL במבצעניתן להשיג אצלנו תעודות SSL ברמות אבטחה שונות ובמחירים ללא תחרות, פרטים נוספים תחת שרותים נוספים -> תעודות SSL
  • אפשרות ל-NS פרטימנהל חברת אחסון משלך? אצלנו הלקוחות שלך יגדירו NS של החברה שלך, למשל ns1.my.co.il, ns2.my.co.il ולחזק את המותג שלך.
  • גיבוי נתונים תקופתיכל חשבונות האחסון שמנוהלים אצלנו מגובים באופן קבוע למערכת חיצונית בהתאם לסוג החבילה, רגישות המידע, ובהתאם לדרישת הלקוח.
  • 24x7 תמיכה טכניתאנו מבצעים ניטור קבוע כדי לזהות בעיות בזמן אמת ולצמצם את זמן התגובה, כמו כן אנו ערוכים לטפל בתקלות ולתת שירות בכל שעה.
  • תמיכה ב-Google appsהמערכות שלנו תומכות באופן אינטגרלי בחיבור לשירות הניהול הארגוני של גוגל המאפשר לקבל עד 10 חשבונות דואר ויומן ללא תשלום.
  • סריקת וירוסים בשרתיםאנו מבצעים סריקות תקופתיות בשרתים שלנו כדי לוודא שלא חדר אף וירוס או קוד זדוני לשרת, ומקבלים עדכונים ממערכת הסריקה בזמן אמת.

Contact Us

We are also on: